VEELGESTELDE VRAGEN


Heeft M. 'Fashion. een winkel?

Nee, wij hebben helaas geen winkel. Onze webshop is 24/7 geopend en kun je dus altijd bestellen.

Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht, komt deze opnieuwe in voorraad?

Dit verschilt per artikel. Houd onze webshop goed in de gaten i.v.m. aangevulde items.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Bij ons heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan de volgende dag in huis. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend (zaterdag en zondag) worden op maandag verzonden. I.v.m. de leverancier, kan het voorkomen dat je bestelling soms later wordt geleverd.

Kan ik bij M. 'Fashion. gratis retourneren?

Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze bij ons geplaatst is. Dit omdat jouw bestelling direct wordt verwerkt.

Krijg ik bij een retourzending het volledige bedrag retour?

Ja, zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, doen wij ons best om dit zo snel mogelijk te verwerken. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Zodra de bestelling bij ons binnen is, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling.

Mag ik sale artikelen retourneren?

Nee, sieraden en sale items kunnen niet geretourneerd worden.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn bestelling?

Voor deze vragen kunt u klikken op onderstaande link:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op inloggen, vervolgens klik je op 'je wachtwoord vergeten?' Hier vul je het e-mailadres in die je gebruikt met je account. En je ontvangt een mailtje van ons om een nieuw wachtwoord aan te maken. 

Hoelang is mijn tegoedcode, kortingscode of cadeaubon geldig?

Er zit geen geldigheidsduur aan een tegoedcode of cadeaubon. Bij een kortingscode kan een bepaalde geldigheidsduur aan gehanteerd wordt, dit is afhankelijk van onze kortingsacties. 

Ik wil mijn tegoedcode, kortingscode of cadeaubon besteden, hoe kan ik dit doen?

De code van een tegoedcode, kortingscode of cadeaubon kunt je eenvoudig in je winkelmandje invullen. 

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, dat is niet nodig. Je kan bestellen wanneer je wilt.  Wel vinden we het leuk dat onze klanten een account aanmaken. 

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Nee, nadat je een bestelling hebt geplaatst kan er geen enkele wijziging meer worden doorgevoerd. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland bedragen standaar €7,50 (PostNL). Plaats je een bestelling van meer dan €100,- dan verzenden wij jouw bestelling gratis!

Hoe volg ik mijn bestelling?

Wij verzenden bestellingen met een track & trace code. Je ontvangt deze per e-mail zodra bij ons de bestelling is overgedragen aan PostNL.

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn bericht, hoe kan dit?

Wij streven ernaar om je bericht altijd binnen 2 werkdagen te beantwoorden. In het weekend is onze klantenservice gesloten en worden er geen berichten beantwoord. 

Ik wil mijn bestelling annuleren, is dit mogelijk?

Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk om deze te annuleren omdat wij direct jouw bestelling verwerken. Bij het aannemen van jouw pakket, kun je deze zelf weer retour doen. Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer altijd je spam box. Wellicht is de bevestigingsmail daarin terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op via info@m-fashion.nl.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of kapot artikel heb ontvangen?

Het is niet de bedoeling dat je een verkeerd of kapot artikel ontvangt, maar het kan helaas een keertje voorkomen, onze excuses. Wanneer dit wel het geval is, adviseren we jou om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Daar helpen wij jouw verder met de juiste oplossing. 


Werkdagen voor 15:00 uur besteld, is de volgende dag in huis!